خرید مجموعه 300000 انیمیشن با فرمت gif
نوشته شده توسط : imc

مجموعه 300000 انیمیشن  با فرمت gif


خرید مجموعه 300000 انیمیشن با فرمت gif


دسته نرم افزار کامپیوتر زیردسته انیمیشن طراحی و گرافیک

کمپانی Animation Factory یکی از شرکتهای نرم افزار فعال در زمینه طراحی و عرضه انیمیشن های GIF زیبا و بسیار با کیفیت است که تا به حال چندین پک کلکسیون منحصر به فرد خود را که شامل چند صد هزار انیمیشن با کیفیت GIF است را منتشر کرده و توانسته طرفداران بیشمار علاقمند به این انیمیشن های کوچک ولی مفید را از مجذوب خود کند.



Animation Factory Essential Collection 3 محصول جدید این کمپانی، پکیج عظیم و کلکسیون بی نظیری از بیش از 300.000 انیمیشن بسیار با کیفیت GIF در قالب 12 سی دی یا 2 دی وی دی است که همگی این 300 هزار انیمیشن زیبا توسط انیماتور ها و طراحان این شرکت به صورت انحصاری خلق شده اند !

این انیمیشن های جذاب از تمامی موضوعات و دسته بندی ها می باشد، موضوعاتی همچون تجارت ، تحصیلات ، دینی و مذهبی ، مردم ، ورزشی ، حیوانات ، پرچم کشورها ، کودکان ، اتومبیل ، موزیک و هر موضوعی که به ذهن شما خطور می کند را دارا می باشد.

هر یک از 12 CD موجود در پک Essential Collection 3 منو و دسته بندی جالب خود را دارد که دسترسی به تمامی انیمیشن ها از تمامی موضوعات و دسته بندی ها را در قالب یک محیط گرافیکی جالب و سبک و تحت مرورگر مانند Internet Explorer یا Firefox ، سهل و آسان کرده است !



ویژگی های پک Animation Factory Essential Collection 3 در یک نگاه :


بیش از 300.000 انیمیشن GIF انحصاری و زیبا و بسیار با کیفیت کمپانی Animation Factory .

هر یک از 300 هزار انیمیشن این پک عمدتا در سایز های مختلف از کوچک تا بزرگ و همچنین با پس زمینه های سفید، سیاه و ... وجود دارند که این امر تعداد فایلهای این پک را به بیش از میلیون می رساند !

بسیار ایده آل و عالی برای استفاده در صفحات وب ، ایمیل ها، انجمن های گفتگو ، اجرا ها و اسلاید ها و هر پروژه و جای دیگری که نیاز به این انیمیشن های مفید دارند !

تمامی 300 هزار انیمیشن این پک انحصاری شرکت Animation Factory بوده و توسط طراحان این شرکت خلق شده است و هیچ یک تکراری و یا کپی نمی باشد !

فروشنده: تاپ سی دی

قیمت: 4,900 تومان

درصد :38

خرید مجموعه 300000 انیمیشن  با فرمت gif



خرید طرح توجیهی تولید روغن از هسته خرما
خرید MCSE 70-294
خرید آموزش زبان در خواب آموزش زبان نصرت 3 - اورجینال شرکتی
خرید بازی Total War Shogun 2 | اوریجینال




:: برچسب‌ها: خرید , مجموعه , انیمیشن , با , فرمت , gif ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: